Projekt bielizny studentki z Japonii, która wygrała ubiegłoroczną edycję konkursu Triumph Inspiration Awards, został wdrożony do produkcji i będzie dostępny w wybranych krajach.
Tarimi Mitsuoro została ogłoszona laureatką konkursu TIA kilka dni przed Olimpiadą, 31 lipca 2008, w Pekinie. To wtedy rozstrzygnięto pierwszy światowy konkurs na projekt bielizny zorganizowany przez firmę Triumph. Lider na rynku bielizny umożliwił młodym projektantom, studentom wydziałów projektowania mody z 31 krajów rywalizację na talenty. W wyniku inspiracji mottem Fascynacja Kobiecością powstały oryginalne projekty będące odzwierciedleniem wyobrażeń o istocie kobiecości na całym świecie.
Inspiracją dla dwudziestoletniej projektantki były tajemnice kobiet - ukrywanie uczuć przez kobietę bliską płaczu, która odkrywa targające nią emocje jedynie najbliższym. Oryginalny komplet wielbicielki Johna Galliano to biustonosz „jak oczy", inkrustowany kryształkami imitującymi łzy. Dół to stringi „jak usta". We wszystkich kulturach świata oczy i usta kobiety są postrzegane jako symbol zwycięskiego uwodzenia.
Jak mówi Jan Rosenberg, generalny menedżer ds. międzynarodowej sprzedaży i marketingu firmy Triumph: "Długo rozważaliśmy, komu przyznać pierwszą nagrodę. Wszystkie pomysły były bardzo inspirujące. Ale wzięliśmy pod uwagę główne kryteria konkursu - kreatywność i niepowtarzalność. I one bez wątpienia dominowały w projekcie z Japonii."
Wkrótce w wybranych salonach Triumpha pojawi się limitowana seria 10 tysięcy sztuk zwycięskiej linii bielizny, sygnowana imieniem projektantki i nazwą projektu.